Nya Vardagslånet för oväntade utgifter
  1. Jag vill ge er feedback. Hur gör jag?

    Fairlo värdesätter dig som kund och dina åsikter är viktiga för oss, vi strävar alltid för att utveckla våra produkter för att göra din vardagsekonomi mindre stressig.

    Din feedback kommer alltid ses över och utvärderas av den person hos oss som ansvarar för produkten och dess utveckling.

    Kontakta oss via mail på kundservice@fairlo.se om du vill framföra din feedback.

  2. Hur skickar jag in ett klagomål.

    Om du redan kontaktat vår kundservice men är fortfarande missnöjd rekommenderar vi dig att skicka en skriftlig begäran om handläggning till kundombud@fairlo.se. Vårt kundombud Shamon Hanna kommer då, på ett opartiskt sätt, se över ärendet noggrant och göra en ny bedömning.

    Den skriftliga begäran ska innehålla komplett information om ärendet. Kundombudet behöver veta vad som skett i dina tidigare kontakter med oss, en beskrivning av varför du inte är nöjd och hur du skulle vilja att vi löste ditt ärende. Du kommer få svar så fort ett slutgiltigt beslut har fattats, vilket vanligen sker inom ett par dagar dock senast inom 14 dagar.

  3. Jag är inte nöjd med kundombudet. Vad göra?

    Är du inte nöjd med kundombudets beslut behöver du ta ärendet vidare till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) eller till allmän domstol. Hos Konsumenternas Bank- och Finansbyrå, www.konsumenternas.se, kan du få kostnadsfri rådgivning. Du kan också vända dig till konsumentvägledaren i din kommun.

    Så här når du Allmänna reklamationsnämnden:

    Hemsida: www.arn.se
    Adress: Post Box 174, 101 23 Stockholm, Sverige